Ordning och syreda

 
Nu blir det ordning på sysakerna må ni tro. Det här vita träskrinet hittade jag på pandurohobby, det har 5 lådor där jag kan sortera in saxar, trådar och allt möjligt fix. Det fina rosiga syskrinet har jag fått ärva och det ska också få komma till användning inte bara som prydnad tänker jag.
W fick mitt gamla syskrin som mer passar som verktygslåda, så han lätt kan dra med på pappas snickaräventyr. Numer får han hjälpa till med en riktig hammare när någon av oss är med, men när han var liten så var plasthammaren bra. Tips för att det inte ska låt så mycket när barnen bankar är att sätta på en stolstass på leksakshammaren. Det låter betydligt mindre.
En pandurokatalog följde med hem i påsen, med massor av fina julpyssel och dylikt. Kanske blir det något av det senare i höst, för nu måste jag först göra färdigt de projekt som jag redan påbörjat.
Det rutiga tyget som syns till vänster, ska sättas upp i miniköket.
 
1 Katarina:

skriven

Hej fin blogg kolla gärna in på min.Kram :)

Kommentera här: