l hart today <3





Min kille kom hem med hjärtebakelser.
Visst är det som ordspråket säger att kärleken kommer via magen. I sådana fall är jag full av kärlek, för jag är så mätt.
Lilla W var klyftig som istället valde en skål med äppelbitar.
Förhoppningsvis börjar mitt nyttigare liv efter den här feta veckan.
Önskar vänner och familj en glad alla hjärtans dag.
1 Ingemarsdottern:

skriven

Hej hjärtevän!

Härligt att läsa i din blogg och få se en liten del av allt som händer :) hoppas ni hade en riktigt mysig alla hjärtans, med hjärtebakelser och allt!

Många varma kramar <3
// Jenny

Svar: Hej Jenny
Tack, du är underbar.Hoppas du hade en mysig hjärtedag med.*Saknar dig*Kraam
Pysslia Sofia

2 Emma:

skriven

Fin blogg syrran <33
Massa kramar :)

Svar: Tack söt.
Avståndet till dig känns kortare när jag ser dina fina bilder på fb.
Kramar
Pysslia Sofia

Kommentera här: