Kanonkulan v 25

 
För en vecka sedan skrattade jag när Britt Ekland i Hollywoodfruar fick coaching i att ta en selfi, jag tar tillbaka det! det var inte lätt att fotografera sig själv.
Till slut blev det ändå en bild på kanonkulan. Till kvällen väntas halsbränna i vanlig ordning och ett glas yoghurt på det. Alla tips på hur man blir av med halsbränna är varmt välkommet.
Återgärder jag redan satt in är: all stark mat, kapott, yoghurt på kvällen, mjuka kläder så långt garderoben sträcker sig (den behöver gravid uppdateras), extra hög kudde.
Jag är glad att än så länge slippa ta tabletter mot halsbrännan, men blir det värre så får jag nog det.
Bäbisen rör på sig mest på morgon och kväll när jag är avslappnad. Då får den fritt spelrum i bubblan att sparka (på mig). Det är ett underbart livstecken. En kväll sparkade det så mycket att jag inte kunde somna. La då ett spelande gossedjur på magen, och jag tror det fungerade...zzz
1 elin wahlberg:

skriven

sv: tack fina du! :)

2 Becka [fotoblogg]:

skriven

Åh så fin. Grattis kära du!

Svar: Tack *gla*
Pysslia Sofia

3 Anonym:

skriven

fin mage=)

Svar: Tack :)
Pysslia Sofia

Kommentera här: